Mobo 05/10
MOBO is een toonaangevend restaurant in Al Hoceima, Marokko met een uniek sfeertje dat culinaire werelden verbindt. Het restaurant is altijd in ontwikkeling en op zoek naar een manier om zijn positionering te behouden, zonder het huidige visie te verliezen.
Cliënt
Mobo Restaurant
Services
Branding, Social Media, Social Media Strategy
Een allesomvattend logo en duidelijke identiteit
We symboliseren MOBO daarom als het middelpunt van aandacht en verscheidenheid, met twee hoekvormen die functioneren als een trechter: verzamelen en verspreiden. De mensen bij MOBO brengen het beste aanbod bij elkaar voor een breed publiek en voor elke gelegenheid. We brengen al deze elementen samen in één logo.
MOBO's uitgesproken concept omvat ook een duidelijke identiteit. We hebben hier dan ook extreme inspanningen voor geleverd: met het gebruik van kleur, typografie en fotografie. We zien de vier seizoenen als de basis voor de kleuren en beelden die we gebruiken: kleuren en beelden die, net als de gerechten van MOBO, ook elk seizoen veranderen.
In de visuele taal voor het werkgeversmerk wordt aandacht besteed aan de fijne sfeervolle kleuren. Hier hebben we bewust voor gekozen. Op deze manier geven we een eerlijk beeld van een leuke club mensen die aandacht hebben voor elkaar, de gasten en de gerechten.
Spelen met de seizoenen
Je merk levend en lerend houden is een van de belangrijkste dingen bij merkontwikkeling. MOBO maakt zeer toepasselijk gebruik van de vier seizoenen: elk seizoen zoeken ze naar nieuwe ingrediënten die passen bij de tijd van het jaar. We tonen deze hoofdingrediënten en gerechten in verschillende beeldlagen, die we ook elk seizoen opnieuw opnemen.
Zo creëren we een dynamische identiteit op de website en socials en blijven we de gast prikkelen met alle lekkernijen die dat seizoen op het menu staan. Innovatie en aandacht: dat zijn de ingrediënten die de basis vormen van het nieuwe MOBO. De gerechten van MOBO bestaan uit tientallen verschillende producten.
En ze hebben allemaal hun eigen unieke smaak. Maar het belangrijkste ingrediënt voor MOBO is bij geen enkele groothandel te koop: aandacht. Aandacht voor de gerechten, voor de gasten, voor de sfeer. Aandacht brengt smaak tot leven, creëert sfeer, brengt werelden samen en maakt dat gasten zich welkom voelen. Die overtuiging vormde het vertrekpunt voor dit traject: Het brengt mensen bij elkaar.
Samen het beste uit je merk halen?
Wij leren jou en je ambities graag kennen! Samen bepalen we een slimme combinatie van strategie, design en technologie om jouw doelen te realiseren.